آنچه می ماند!
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 12198
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : لیال       

 

 

چايت را بنوش

نگران فردا نباش

از گندمزار من و تو

مشتي كاه مي ماند براي بادها

(نيـــــــما)



نظرات شما عزیزان:

چند خط زندگی
ساعت19:02---28 دی 1391
خدایا این"قسمت"رو کجافرستادی که هروقت نوبت من میشه، میگن "نیست"؟!؟!؟

کلبــه دوستی!!!
ساعت21:21---23 دی 1391
پرسیدکدام راه نزدیکتراست؟گفتم به کجا؟گفت خلوتگاه دوست گفتم مگرفاصله ای میبینی بین دل و آنکه دل منزل اوست؟

aghil
ساعت15:20---22 دی 1391
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““< br /> ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
.


یــــــاس
ساعت2:55---22 دی 1391








گل همیشه بهار
ساعت23:38---21 دی 1391
شهر من رو به زوال است تو بايد باشي، دل من زير سوال است تو بايد باشي، فال حافظ زدم آن رند غزل خوان ميگفت: زندگي بي تو محال است تو بايد باشي

یــــــاس
ساعت23:10---20 دی 1391
با طعم قریبـــی؛
زیبا بود و دوست داشتنی .....


مهديس
ساعت23:29---18 دی 1391

*کاش می‌شدزندگی راهم عوض کرد،مثل “چایی ”
وقتی که سرد می‌شود*

سلام وبتون قشنگه البته جاي پيشرفت هم زياد داره..موفق باااشيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php